Jongmolletje.reismee.nl

Hoe het allemaal begon.

Je zou toch maar in het vliegtuig naar Thailand zitten. Met twee slapende kinderen aan elke zijde. Wat een luxe. Zowel de reis als die slapende koters natuurlijk.

Er zijn voor mij( Guyonne) weken aan voorbereiding aan vooraf gegaan.Paklijsten maken, spullen alvast inslaan en lezen, vooral heel erg veel lezen. In mijn hoofd heb ik onze reis al duizenden malen gemaakt. Niks handig aan natuurlijk, want zo iets pakt natuurlijke nooit uit zoals je het van te voren bedacht heb. Net een bevalling hoor, zo'n reis ????.

We gaan het dus beleven. En via deze weg probeer ik jullie op de hoogte te houden. Feel Free om mee te lezen. Niks verplicht natuurlijk.

Trouwens, een applausje is wel op z'n plaats, niet alleen voor die twee slapende kinders. Maar ook voor moeders. 1 koffer, voor 4 personen. TROTS. Dat is toch niet mis, voor iemand die voorheen altijd haar hele inboedel in haar koffer probeerde te proppen. ???? 1 koffer dus. Ach ja er zijn mensen die alleen met handbagage reizen. Dat is misschien een missie voor een volgende keer. Maar voor nu is het mooi zo.

Tot nu toe verloopt de reis voorspoedig. Thuis al ingecheckt. Alleen voor Stian wilde dat niet lukken, omdat we op een later moment voor hem nog een ticket hebben geboekt. En daar ben ik nu maar wat blij mee. Geen Stian op schoot. Maar lekker in zijn eigen stoel met een money go. Handige dingen. Een soort opblaasautostoeltje. Van het zelfde spul als van die nekkussentjes. Ik vind het een aanrader. Te gebruiken voor kinderen tot ongeveer 7 jaar.

Na het inchecken door de gate. Spullen controleren. Alles in orde. Nog wat te eten gehaald, en dit bij de gate opgegeten. We hadden gehoopt op een speeltuintje voor de kinders, maar ze zijn aan het verbouwen dus we konden het niet vinden. Waarschijnlijk was het " under construction". Maar evengoed hebben ze zich vermaakt met heen en weer rennen en de oplopende band op en af. Eenmaal in het vliegtuig ons geïnstalleerd. Waar we al snel het warme eten kregen. Eerst Stian en Jordy en later de andere aan de beurt( tot ergernis van Elin want die had natuurlijk erge honger, zoals altijd) maar ze heeft goed gegeten. De rijst en zalm met wortelen gingen er als pap in. En het chocolade taartje natuurlijk ook. Daarna uitgelegd dat we gingen slapen. En wat? Ons half 6 waren er dus twee slapende kinderen. Woop Woop.

Ja en dan kan je als ouder ook gaan slapen, maar ja, dat klinkt makkelijker dan gedaan. De helft van de reis zit erop. Op naar de andere helft. To be continued.........

Natasja

Ja leuk dat je ons zo en beetje laat meegenieten van jullie avontuur in Thailand!
X

sebas

Erg leuk om jullie te volgen daar hoor. Geniet er lekker van. X

Angela

Dat klinkt als een goed begin! Veel plezier!!

Minke

Leuk om op deze manier mee te kunnen reizen met jullie! Het begin klinkt goed en dat hebben jullie vast in the pocket :-)

Esther

Wat leuk! Klinkt als een goed begin!

Wil Lugten

Wat leuk om het verslag te lezen! Erg goed beschreven hoe de reis is gegaan met de kids! Heel veel plezier!

Henny

Leuk om jullie op deze manier te volgen, en mee te genieten